Інтернет-­технології як ефективний інструмент просування освітніх брендів

Автор: 
Птащенко О. В.
Автор: 
Мірошникова Є. Д.
Автор: 
Христенко М. Ю.

 

 

 

УДК 339.138:659

Анотація. У статті розглянуто теоретичні аспекти застосування інтернет-технологій у сфері освіти. Аналізуються основні чинники, що визначають використання інтернет-технологій ВНЗ в якості маркетингового засобу. Надано характеристику основних інструментів інтернет-технологій, через які можливе просування освітніх послуг ВНЗ.

Ключові слова: маркетинг освітніх послуг, інтернет-комунікації, соціальні мережі, інтернет-портал, веб-сайт.

Summary. In the article theoretical aspects of application of Internet technologies in the sphere of education are considered. The author analyzes the main factors determining the use of Internet technologies in universities as a marketing tools. The characteristic of the basic tools of Internet technologies through which the promotion of educational services of higher education institutions is possible is given.

Key words: мarketing of educational services, internet communications, social networks, internet portal, website.