Маркетингові стратегії сталого розвитку аграрного ринку

Автор: 
Рунчева Н. В.


УДК 352

Анотація.
Викладено матеріали досліджень, які спрямовані на структуризацію та систематизацію проблем функціонування аграрного ринку в контексті провадження маркетингової діяльності сільськогосподарської галузі.

Ключові слова:
маркетингові стратегії, сталий розвиток, аграрний ринок, аграрне виробництво.

Summary.
The presented studies are aimed at structuring and systematization of problems in the functioning of the
agricultural market in the context of the implementation of marketing activity of the agricultural sector.

Key words:
marketing strategy, sustainable development, integration, agricultural market, agricultural production.

Рунчева Наталя Вікторівна,
доцент кафедри обліку і фінансів Бердянського університету менеджменту і бізнесу.

71118, Запорізька обл., м. Бердянськ, вул. Свободи, 117-А.

Наукові інтереси:
механізм відтворення основного капіталу підприємств.



Рунчева Н. В. Маркетингові стратегії сталого розвитку аграрного ринку / Рунчева Н. В. // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. — 2015. — №4(32). — С.33-37.


Файл статьи: