Формування позитивного іміджу територій як базис розвитку ділового середовища регіонів України

Автор: 
Пашкевич М. С.
Автор: 
Фінагіна О. В.

 

 

УДК 332.14(043)

Анотація. Проведено аналіз новітніх методів та сучасних методик формування іміджу територій як інструментів активізації ділової діяльності, стимулювання інвестицій та інновацій. Доведено, що формування позитивного іміджу дає змогу створювати унікальний образ регіону, стимулювати його конкурентні

переваги, розвивати бізнес-середовище. Розвиток ділового середовища запропоновано розглядати з позицій парадигми відносин розвитку іміджу в регіональному менеджменті. Запропоновано ключові засади, на які впливає імідж регіону як мотиваційний фактор.

Ключові слова: ділове середовище, регіональний розвиток, імідж регіону.

Summary. The article analyzes the latest methods and modern methods of forming the image of territories as tools for activating business activity, stimulating investments and innovations. It is proved that the formation of a positive image gives the opportunity to create a unique image of the region, to stimulate its competitive advantages, to develop a business environment. The development of the business environment is proposed to be considered from the standpoint

of the paradigm of relations of image development in regional management. The proposed key principles influenced by the image of the region as a motivating factor.

Key words: business environment, regional development, image of the region.

Файл статьи: